Kelédi Lászlóné feladatgyűjteménye - mely a szerző több évtizedes munkájának összegzése - tartalmazza az írástechnika elsajátítását megalapozó szem-kéz koordináció és finommozgás kialakítását, a vizuális észlelés (formaészlelés, alak-háttér észlelés, differenciálás), a térbeli és síkbeli tájékozódás (relációs helyzetek, irányok, tájékozódás a füzetlapon, iránytartás), valamint a szerialitás (sorrendiség) fejlesztését. Célja az összerendezett írásmozgás megalapozása, kialakítása, ily módon az írástanulás érési folyamatának megsegítése. A betűelemek fokozatos és alapos megismertetésén, gyakorlásán túl komplex módon tartalmazza a diszlexia és diszkalkulia prevenciót igénylő (olvasási és számolási részképességzavarral küzdő)óvodás és első osztályos gyermekek fejlesztését is.
Szerző: Kelédi Lászlóné gyógypedagógus, vezető tanár, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar