Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik (cookies) használatát a sütikkel kapcsolatos irányelv értelmében. A sütikről bővebb információ az Adatkezelési tájékoztató Technikai, statisztikai adatok részében található. Megértettem
Termékek Menü

Iskolakészültség megállapítása - Az óvodáskorú gyermek megismerésének, fejlesztésének rendszere és eszköztára 7. kötet

Ár:
1.885 Ft
Cikkszám: 9789639612266
Gyártó cikkszám: Fonay Tiborné - Kissné Takács Erika - Miskolcziné Borsos Anikó - Pongorné Füzesi Gyöngyi - Rákóczi Zoltánné - Sütőné Karsa Tímea
Elérhetőség: Raktáron

Leírás

„Keresem minden gyermek sajátos titkát, és azt kérdezem, hogyan segíthetném abban, hogy önmaga lehessen.” – Janus Korczak

„Minden gyermek egy talány, akiben rejtett kincsek vannak. Minél hamarabb fedezzük fel ezen rejtett titkokat, értékeket, annál biztosabban, tudatosabban fogjuk segíteni a gyermek fejlődését, személyiségének kibontakozását. Ez a feladat óriási felelősség, mely arra sarkallt bennünket, hogy saját készítésű kiadványokkal segítsük önmagunk és mások, elsősorban az óvodapedagógusok munkáját a közös siker megélése érdekében. A nyolc kötetből álló sorozatunk részletesen taglalja a gyermek megismerésének fontos lépéseit, és betekintést ad a fejlesztés rendszerébe, eszköztárába.” – Részlet a Bevezetőből

A kötet tartalomjegyzéke

Előszó
Bevezetés
A megismerés és a fejlesztés elméleti megközelítései
1. A megismerés
2. Az elemzés
3. A fejlesztés
4. A megismerés és a fejlesztés stratégiája
5. Vizsgált képességterületek az óvodában
6. Mérési naptár
A gyermek iskolakészültségének, fejlettségi szintjének megállapítása tanköteles korban (elméleti megközelítés)
1. Az iskolakészültségről röviden
2. Iskolakészültség a képességterületek szemszögéből
3. Útmutató az iskolakészültség megállapításához, módszer, eszköz használatához
4. Tanköteles korban a gyermek egyéni nyilvántartó anyagai
5. Módszer és eszközgyűjtemény az iskolakészültség, fejlettség megállapításához
A gyermek iskolakészültségének, fejlettségi szintjének megállapítása tanköteles korban (gyakorlat)
1. Egy gyermek iskolakészültségének, fejlettségének megállapítása – Kitöltött minta
2. Összesítő elemzés és levonható következtetések
2.1 Egy gyermekre vonatkozó elemző értékelés
2.2 Óvoda-iskola összesített eredmények elemző értékelése
Mellékletek
Ajánlott szakirodalom

Paraméterek

Szerkesztette Velladics Márta főszerkesztő
Szerző(k) 2008
Nyelv 116
Mérete Pedellus Kiadó